راه حل

توسط محتبی رنجبران
0 دیدگاه

بازاریابی وابسته یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال افزایش درآمد خود هستند. بازاریاب وابسته می‌تواند از طریق همکاری با یک فروشنده و به راحتی و حتی از خانه خود، بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد تولید محصول یا ارائه خدمات،  سود خوبی به دست آورد. اگر چه موفقیت در کار بستگی به مهارت‌های بازاریابی  دارد، اما با کمی کسب تجربه، می‌تواند راه موثری برای رسیدن به سودآوری باشد و به عنوان یک شغل اولیه یا یک کار سودآور دوم در نظر گرفته شود.

به‌طور‌کلی بازاریابی وابسته که از طریق نوشتن نقدها، فعالیت در وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی و … اتفاق می‌افتد، چشم انداز جدیدی در بازاریابی نوین به شمار می‌آید. شما نیز اگر نکات گفته‌شده در این مقاله را دنبال کنید، قادر خواهید بود مخاطبان خود را درگیر کرده، خوانندگان غیرفعال را به مصرف کنندگان فعال تبدیل کنید، و در نهایت درآمد خود را افزایش دهید.

فرض کنید وب‌سایت و لینک‌های تبلیغاتی شما در هر ماه  5000 بازدید کننده برای‌تان به دنبال دارد که از این تعداد، 2٪  آن، یعنی 100 نفر دوباره به وب‌سایت شما سر می‌زنند. حالا برای اینکه این تعداد را به 200 نفر برسانید، باید 5000  بازدید‌کننده بیشتر جذب کنید تا به نرخ رشد 4٪ درصدی برسید. برای اینکار باید علاوه بر وبلاگ نویسی و تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی، به بهینه‌سازی و ارتقای وب‌سایت خود و همچنین بررسی بازخوردها بپردازید.

مهم‌ترین عامل موفقیت در بازاریابی، ایجاد اعتماد در مشتری است و محتمل‌ترین راه برای از بین بردن آن تبلیغ محصولاتی است که بازاریاب اگاهی دقیق ندارد و از آن استفاده نکرده است و سبب راهنمایی نادرست به مشتری می‌شود. هرگز به صورت مسقیم خرید یک محصول را به مشتری توصیه نکنید،  بلکه مشتری را از مزایا و فواید محصول اگاه سازید تا خود او تصمیم‌گیرنده باشد. در این صورت احتمال خرید مشتری و بهره‌مندی از توصیه‌های بازاریاب توسط وی بالاتر می‌رود.

شایداین را هم بپسندید

قرار دادن دیدگاه