همکاری

توسط محتبی رنجبران
0 دیدگاه

صبح زود بیدارشدن، رانندگی کردن در اوج ترافیک به سوی محل کار، خیابان‌های مملو از عابران خواب آلود، با ذهنی خسته شروع به کار کردن و با انبوهی ایمیل و وظایف کاری مواجه شدن، همه اینها ناخوشایند بوده و می‌تواند آزاردهنده باشد.

به جای این همه یکنواختی و دویدن برای بدست آوردن اندکی درآمد، شما می‌توانید درهر کجا و در هر زمان حتی هنگامی که در خواب به سر می‌برید، پول بدست آورید که در واقع این موضوع اولین و مهمترین مزیت  سیستم همکاری در فروش است. حالا در این نوشته به شما می‌گوییم که اساسا همکاری در فروش چیست.

سیستم همکاری در فروش یک تاکتیک مشهور برای فروش محصولات و ایجاد درآمد شناخته شده است، که برای هر دو طرف یعنی تولید کننده محصول و بازاریاب سود به همراه دارد و با پیدایش آن استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی سنتی به حداقل رسیده است.

جالب است بدانید 81 ٪ از برندها و 84٪ از ناشران از طریق همین سیستم بازاریابی، قدرت نفوذشان را افزایش داده‌اند که این امارهمراه با گسترش این سیستم هر ساله در امریکا رو به افزایش است.

خبرها حاکی از افزایش 10٪ درصدی درآمد حاصل از این سیستم فروش به گوش می‌رسد که این مقدار تا سال 2020 به 6.8 میلیارد دلار در آمریکا خواهد رسید.

 در سال 2018 میزان هزینه صرف شده برای  بازار یابی محتوا 62٪ از کل هزینه های بازاریابی سنتی بوده، در حالی که عملکرد آن سه برابر سایر روش‌ها گزارش شده است. درواقع افزایش  16٪ درصدی سفارشات آنلاین را می‌توان به تاثیر این نوع سیستم بازاریابی نسبت داد.

در بهار سال 2017 شرکت آمازون ساختار سیستم همکاری در فروش خود را به کلی تغییر داد به این صورت که یک الی ده درصد از سود حاصل از فروش محصولات به تولید کنندگان و مابقی به بازاریابان تعلق می‌گرفت. این اتفاق یک فرصتی استثنایی را برای آنها رقم زد که درآمد خود را بتوانند به طرز قابل توجهی افزایش دهند.

شایداین را هم بپسندید

قرار دادن دیدگاه