بازاریاب

توسط محتبی رنجبران
0 دیدگاه

این روش نسبتا از دشواری بیشتری برخوردار است، به این صورت که بازاریاب باید مشتری را متقاعد کند که الگوی خرید خود را تغییر داده و از وب سایت فروشنده بازدید نماید. همچنین مشتری را ترغیب کند که اقدامات مورد نظر فروشنده از جمله ( ثبت‌نام، ایجاد اکانت کاربری در سایت، ثبت نظر و پیشنهاد و به طور کلی ثبت بازخورد از محصول، نصب اپلیکیشن کمپانی و عضویت در خبرنامه وب سایت فروشنده) را انجام دهد.

این روش بر روی ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید توسط بازاریاب تمرکز دارد، به ‌طوریکه مشتری از پلت‌فرم بازاریابی به سوی وب‌سایت فروشنده تغییر مسیر دهد. به این معنی که بازاریاب باید مصرف‌کننده را به اندازه‌ای کنجکاو کند که از وب‌سایت بازاریاب به وب‌سایت فروشنده تغییر مسیر دهد که کمیسیون آن از طریق محاسبه مقدار ترافیک افزایش‌یافته در وب‌سایت مقصد پرداخت می‌شود.

اکثر کسب‌وکارها نیازمند یک سرمایه‌گذاری اولیه هستند که این سرمایه تا زمان رسیدن به درآمد‌زایی و ورود جریانات نقدی به شرکت باید بلوکه شود. فرایند سیستم همکاری در فروش با کمترین میزان سرمایه‌گذاری و کمترین دردسر صورت می‌گیرد و در واقع به هیچ سرمایه وتامین مالی نیازمند نیست و شروع آن نسبتا اسان است.

اساسا در تعیین و رسیدن به اهداف خود، آزادی عمل در اختیار داشته و مسیری را انتخاب می‌کنید که به آن تمایل دارید. مانند انتخاب محصول مورد علاقه و یا حتی تعیین ساعات کاری خود. راحت بودن این شغل به این معنی است که سبدی از محصولات را می‌توانید تشکیل دهید که فکر می‌کنید کار کردن با آن شرکت‌ها برای شما خوشایند و آسان باشد و در عین حال از تمام قید و بندهای شرکت در امان هستید.

اکثر بازاریابان اقدامات رایج و مشحصی را انجام می‌دهند، تا از خرید محصول تبلیغاتی موردنظرشان اطمینان حاصل نمایند. با این حال، همه بازاریابان مانند هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت چندین روش وجود دارد که به کارگیری آنها به‌طور همزمان سبب اثربحشی کمپین فروش می‌شود.

شایداین را هم بپسندید

قرار دادن دیدگاه