قوانین

توسط محتبی رنجبران
0 دیدگاه

مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی (GDPR)، که در تاریخ 25 مه 2018 به تصویب رسید، شامل مجموعه‌ای از مقررات در نحوه  استفاده از اطلاعات شخصی افراد در سراسر اتحادیه اروپا می‌باشد. این قوانین بازاریابان را مجبور می‌کند تا اطلاعات کاربران را از طریق رضایت و اگاهی کامل آنها (خط مشی‌های حفظ حریم خصوصی و اعلامیه‌های مربوط به استفاده از کوکی افراد ) به دست آورند، حتی اگر آنها در اتحادیه اروپا نباشند. به‌دنبال این مقررات جدید، لازم به یادآوری است که همواره باید از دستورالعمل‌های FTCپیروی کنید و مصرف کنندگان را از موضوع دریافت کمیسیون در صورت خرید آنها مطلع سازید.

– فراموش نکتید که بازاریابان نسبت به گذشته باهوش تر عمل می‌کنند

فروشندگانی که درصد زیادی از حجم سودآوری خود را از طریق فعالیت‌های تبلیغاتی بازاریابان به‌دست می‌آورند، وابستگی بیشتری به این افراد پیدا می‌کنند. این اتفاق، موقعیت مناسبی را برای بازاریابان فراهم می‌کند که بتوانند با ارائه راهکارهای نوین خود، کمیسیون بالاتری را از فروشندگان طلب کنند. اگرچه نحوه پرداخت دستمزد به بازاریان بر اساس CPA، CPL، یا CPC، مشخص می‌شود و فروشندگان نیز با پرداخت کمیسیون با این شیوه‌ها موافق هستند. اما ممکن است به دلیل وابستگی گفته‌شده، بازازیابان شیوه پرداخت دیگری را مدنظر داشته باش

شایداین را هم بپسندید

قرار دادن دیدگاه