وب

توسط محتبی رنجبران
0 دیدگاه

استفاده از توانایی وبلاگ‌نویسان در نوشتن موضوعات کلیدی، به طوری که بتوانند در موتور جستجوی وب‌سایت‌ها بیشترین رتبه را در ارائه اطلاعات کلیدی به کاربر داشته باشد، می‌تواند گزینه مناسبی در افزایش سودآوری فروشنده محسوب  شود.

وبلاگ‌نویسان مجموعه‌ای از محصولات و خدمات را انتخاب می‌کنند، سپس به وسیله ارائه یک گزارش جامع و کامل در مورد آن محصولات، مشتری را ترغیب به بازدید ازوب سایت فروشنده می‌نمایند و از این طریق بازدید از وب سایت را افزایش می دهند. این افراد از طریق قدرت تاثیرگذاری نوشته خود فروش محصول را افزایش داده واز این طریق منتفع می‌شوند.

اگرچه این روش یک روش قدیمی محسوب می‌شود، اما همچنان قدرت درآمدزایی بالای دارد. بازاریابان با استفاده از ایمیل‌های که در اختیار خود دارند، می‌توانند به ارتقای میزان فروش کمک کنند. به این صورت که در طول زمان با استفاده از استراتژی‌های مشخصی، به جمع آوری وگسترش لیست حاوی ایمیل افراد پرداخته و سپس از این آدرس‌های الکترونیکی استفاده کرده و تبلیغات خود درباره محصول را به آنها ارسال می‌کنند. البته گاهی نیز خبرنامه‌های الکترونیکی‌ای که حاوی لینک محصولات هستند را به افراد مختلف ارسال کرده و پس از فروش آنها، کارمزد دریافت می‌کنند.

هدف شما از بازاریابی باید جمع‌آوری  گروهی از خریداران با سلایق منحصر بفرد و یکسان باشد. این امر به شما اجازه می‌دهد برنامه بازاریابی مشخص و مناسبی را برای خود پی‌ریزی کنید. به جای بازاریابی برای چندین محصول مختلف،  توانایی خود را برروی تبلیغ یک محصول متمرکز کنید که در آن مهارت‌های لازم را کسب کنید، در صورت این کار احتمال فروش خود را افزایش می‌دهید.

شایداین را هم بپسندید

قرار دادن دیدگاه